2010年7月27日

100727勇攻富士山頂 - 築地、上野及回家篇

今日最後一日在日本, 我地一早退房, 去築地市場食早餐

築地魚市場 - 在新宿的話, 最方便就係在都營大江戶線 (紅色線) 新宿站 (E27) 直接坐到去築地市場站 (E18).

由築地站 A1 出口出去轉右, 前行一會右面見到一個大門口, 裡面有很多小貨車走來走去的就是場內市場, 這裡是漁販買賣的地方.






我地周圍行, 搵下邊間壽司店......


好似間間差不多, 一於試呢間.....








我地點個2940定食, 超好味





食飽再行下.....


就再搭地鐵去上野, 主要目的係中午來個蟹腳任食放題, 係上年兩個姨甥同姐夫去食過, 介紹俾我地, 可惜落車, 一路行都搵唔到.....

但時間稍早, 家姐話不如去上野公園逛一逛先算.....























中午喇, 去左上野手信街, 都係唔想買野, 事關我之前買左好多, 根本再拎唔到....


搵唔到放題唔緊要, 隨便找家樓上食店, 相信都唔差.....





事實定食又真係好正呀......


一睇錶, 原來兩點了, 嘩, 我地搭 5點機, 仲要坐地鐵去成田機場, 我地好趕落車站, 剛好趕得到仲有一班能有機趕上飛機, 16:04pm 抵成田......


跑快D, 走車就煩屎......


終於登上車.....


到成田, 又要趕去退張suica 咭, 當埋 counter check-in時, 已經係 4:30pm, 個地勤一見我地即問係咪搭CX521去香港, 原來得返我地未 check-in, 仲要過關o架, 佢即第一時間炙我地處理, 我都好驚趕唔切呀.....


上到機, 望返雙手, 登山當日, 右手唔小心撞埋岩石, 右手食指撞到好痛, 有點腫脹及瘀, 仲要未嘜力, 現在安頓下來, 先想起, 影返張相, 右手食指好明顯肥大了


今次飛機餐唔錯, 好心急回家呀


返到屋企, 見到 6日未見的洛B, 好開心呀, 當然要同手信影返大合照啦


今次仲有記念, 就係在富士山頂上三七七六米, 烙印了一個木製記念牌, 記錄了我 2010年 7月 24日完成攻頂 


2011年 311日本地震大海嘯, 再加上福島泄漏輻射, 仲傳聞富士山因今次地震, 有機會在未來幾年引發火山爆發

加上年紀漸大, 相信我有生之年, 都未必有機會再攀登富士山

但點都好, 今次勇攻富士山頂的經驗同體會, 至今雖仍歷歷在目, 怕年長而淡忘, 想終生不忘, 於是寫下攻頂之旅, 等自己能常回味

1 則留言:

  1. 如果我有你貢好o既體力, 我都好想試, 真係好值得回味, 真係好羨慕呀

    回覆刪除