2010年7月10日

100710晨操行避炎暑

炎炎夏日, 真係唔知可以去邊, 今日大細媽放假, 於是6點半早起身, 行晨操



但班女人在屋企又洗面, 又食早餐, 又換衫, 又同我紮辮仔, 搞到 8點3 先到大水坑呀                


太陽伯伯已經出來好耐, 再晏D就會好熱我o架


行快幾步先.....





頭頂有厚雲, 間中遮掩陽光......


我咪可以行得舒服D law......





又上到引水道啦.....

















無早水游, 浸水我都唔介意


落回來時, 梅子林路突然來場大驟雨, 細媽抱實我, 快快回大水坑村茶餐廳, 飲個凍飲後, 我地又繼續行去城門河畔.....


明明剛才係天黑, 轉頭個天又晴朗返.....


早排新聞報導話陽光曬到個地可以煎蛋.....


所以大細媽一路行, 兩個傻婆一路用手摸地探熱, 驚煎熟我腳板仔喎


去到碧濤花園, 媽咪發現可以唔行河畔單車徑果邊, 靠埋公園同屋苑有條私家路, 我可以行, 又有樹蔭, 又有風





當太陽在頭頂, 大細媽輪流抱我, 我就舒舒服服嘆下


正午陽光太勁, 我地都係去沙角村, 食埋午飯就要早早回家


又話太熱無胃口, 細媽碗叉鴨瀨又太碗, 又多餸, 分甘同味好D喎


雖然兩點多已經返到屋企附近, 班女人又話要去商場涼冷氣, 又走去 shopping, 終於咪又搞到成 6點先歸家

女人, 真係..........

3 則留言:

  1. 今朝係曾經一度咉雷暴警告,我哋西貢都落咗場大雨,不過好快落完,氣溫即刻下降一兩度啊!
    細媽碗叉鴨瀨好好味咁樣喎,我又要試!
    迪蘇媽字
    [版主回覆07/11/2010 18:30:00]原來有雷暴警告
    好彩場雨, 快來快走
    在沙角村劉萬利食o架, 細媽同婆婆都話唔錯wor

    回覆刪除
  2. 都好似好曬貢 ...  洛洛, 記住一攰 .. 唔多C服, 就叫細媽抱抱喇
    [版主回覆07/11/2010 18:34:00]晏d 更曬, 所以在城門河畔, 我地都抱佢行, 有蔭位又試過地唔熱先俾佢落地o架

    回覆刪除
  3. 尋日沙田係有落雨黎喎, 我都落完雨先去游水喳!
    [版主回覆07/12/2010 13:16:00]場雨快來快去, 我地行河畔時, 塊地面D水都蒸發化, 如果唔係星期日預左去游水, 星期六都可以搵地方玩水o架........
    雖然洛洛已經自動波落引水道  

    回覆刪除