2010年7月24日

100724勇攻富士山頂 - 攻頂、賞日出篇

輾轉反側, 瞌上眼都係瞓著到, 朦朧中, 感覺四周間中有人起身出發......

等呀等, 凌晨一時起身, 事關山上水源少, 怕廁所洗手盆的水唔太乾淨, 我地都係用帶來的食水, 濕下化妝棉巾洗面, 沖下口腔

我戴一日用隱形眼鏡就麻煩點, 要用消毒紙巾抹乾手, 再沖食水洗手, 小心翼翼戴上為愛護大自然, 我地要將所以垃圾袋好, 拎返落山o架

享受朝食 - 即食牛肉便當



早上兩點, 出發攻頂了


單人匹馬唔會寂寞, 你地睇連續不斷的頭燈, 佔據整個山頭......


太多人, 想快都難......


3:39am, 終於到富士山頂上淺間大社奧宮, 基本上可以講攻頂成功


山上人頭湧湧, 我地在神社前找到個位置坐下, 一路望天亮.....



開始有光芒....




見太陽開始升上來了.....





























咁大個女, 第一次在接近零度下, 在富士山頂看日出, 感覺好奇妙, 咁辛苦爬上來, 好值得, 樣殘又衰都要影下留念             


全山上所有人都好興奮.....


接住, 我地順時走一圈富士山頂, 攀登上最高位 - 劍峰 (3776m)先完美....





富士山口長年積雪, 走近好危險, 曾有人不小心滾落山口底喪命....




遠處遙望就係劍峰.....


山頂地點圖解....              
tyojo2


(解説)
(1)
:久須志神社、そして4軒の山小屋が並んでいます。
(2)
:大日岳 ご来光を見るのに最高の場所とされています。
(3)
:銀明水 霊水がわきでる場所です。山小屋あり。
(4)
:浅間大社奥宮、郵便局、山小屋があります。
(5)
:剣が峰 ご存じ日本最高地点。
(6)
:火口棚 
(7)
:釈迦の割石


ohachi-gps


繞一圈預個半鐘.....








仲有人由除除上山中....


未碎的火山溶岩....





山上遇難者紀念碑.....











到郵政局, 當然要寄返張明信片給自己啦.....


望落似易, 其實一路行, 一路跣後, 絕大部分人都持手杖行.....





火山口底拉近照....


其實登山路有好多條, 主要的登山道 富士宮道路、吉田道路 ( 河口湖嘴)、胡須走道路、御殿場道路, 中山頂中途有指示下山路, 唔好入錯路....

路線參考 : http://www001.upp.so-net.ne.jp/fujisan/index.html


Yeah, 最終正式登上 3776m劍峰, 為影呢張相, 排左好耐隊ga.....


繼續餘下半圈, 單係呢張山, 唔知會唔會令人誤會我上左雪山呢


好滑呀....        


回望剛才雪地位置, 就係劍峰下.....


富士山下好好天呀, 回想昨晚半晚起身, 望山下, 係行雷閃電, 似好大雨o架.....


仲有漫長路, 腳有點軟....


走了一圈, 回到大社奧宮....


呢隻小狗, 跟埋主人登山, 好叻叻....


開始落山路.....


暴走大砂走開始......走在人後, 食砂塵呀


在分叉位, 要睇清方向, 我地係向吉田口方向, 轉錯就慘.....


行行重行行, "Z" 型的下山路, 無止境, 不見盡頭.....

為免妨礙家姐步伐, 我地各自行, 家姐在適當位置等我, 即是未來數小時, 我係孤身上路.....               


微塵般的火山塵涉入鞋內, 腳趾縫內, 好痛呀.....

每到轉角位, 都要停下來, 清埋鞋內塵, 腳又痠痛, 腳趾腫, 貼了膠布都幫唔到太多....

一路大砂向下走, 步步為營, 幾次都險些跣低, 幸好有手杖相救......

四野像無人境般, 因為走過你身邊的, 佔 99.999%係日本人, 就算他地說話, 我都聽唔明, 似風般在耳邊吹過, 身如入了仙境, 感覺到了另一世界.....


終於快結束大砂走, 相信家姐在平位等待我........




當抵六合目安全指揮中心時, 我雙腿抽筋, 為免擔誤時間, 家姐快步去回五合目, 買定車票回河口湖,  而我惟有慢慢拖住雙腿行

13:06pm 終於到五合目, 我成功在預定時間內下山, 雖然雙腳好痛, 但難掩興奮心情   

五合目至河口湖巴士時刻表 (票價 : 1500日元) http://bus.fujikyu.co.jp/line/jikokuhyo/28.html




我地坐巴士到河口湖, 家姐帶我去一間叫 "ほうとう不動 (不動手擀麵條飯店)"在河口湖南店....

參考資料 :   http://www.houtou-fudou.jp/index.html


好有特式的, 雖然所有侍應一句英文都不懂, 但服務態度超級好

我地用身體言語溝通點菜, 佢地仲幫我地打電話去聯絡酒店, 叫酒店派車預時間來接我地, 唔表揚佢地都唔得


我地點佢地出名的名物 - 不動の「ほうとう」(不動 Hou-Tou - 雜菜麵)...... 1050日元


好正, 好大碗, 加上 13個鐘, 未有食物落肚, 更突出碗麵味道





因為係旺季, 又加上時間緊湊, 好難搵到平價酒店, 在河口湖頭一晚住呢間貴店 : ホテルニューセンチュリー Fuji-Kawaguchiko-onsen Hotel New Century

http://www.hotel-newcentury.com/

一宿兩食付, 網上預定後, 唔駛付任何訂金, 臨走 check out 先俾房租   


有風呂.....     


全酒店房間係望到富士山, 我地間和室都唔錯o架.....


一返房, 我地即去風呂沖涼浸泡, 希望舒緩兩日登山的疲勞....


晚餐超豐富, 仲每人有一大湯碗白飯


 3點先食完一大碗麵, 呢餐好貴, 點都要清碟, 唔客氣喇


按此往”100725勇攻富士山頂 - 河口湖篇”

1 則留言:

  1. 狗狗都登山 .. 真係好叻呀
    個日出 ... 真係好靚 靚過我之前去亞里山果個呀

    回覆刪除