2010年7月25日

100725勇攻富士山頂 - 河口湖篇

一大清早起來, 走出房間露台, 就見富士山



浸多次溫泉後, 就落餐廳享受豐富早餐, 又係份量頗多呀......


返回房, 要欣賞下富士山, 懷緬同回味前一日在富士山頂後


就要執拾行李, 搬去另一間旅館放低...

房租真係好貴, 一人要18700.......


起初第一志願係揀呢間旅館, 只係 25/7 先有房間, 我地局要住 New Century一晚.... 由大路沿路口上山, 行一大後斜路先到旅館 - プチホテルグリーンレイク (Petit Hotel Green Lake) 網址 :  http://green-lake.net/


旅館職員又唔係識英文, 簡單幾句會話都唔得, 但我地拎張網上訂房單出來, 佢地即時明白, 仲立即帶我地到預訂房間, 好殷勤招待, 好體貼, 唔駛等到下午先可以check-in, 又係網上預定後, 唔駛付任何訂金, 臨走 check out 先俾房租 ga


今日節目係遊湖邊景點, 我地沿湖邊行去河口湖車站....


富士山下山梨縣有富士五湖, 因為我地只有一天半逗留, 所以選擇在河口湖玩...

呢度無公共巴士或短程的士, 一係包的士, 一係坐懷舊巴士(河口湖周游線/西湖・青木原周游線。全線2天內無限次乘搭)參考: http://transportation.fujikyu.co.jp/transportation/r_bus.html


我地順便買埋返新宿高速巴士票, 唔怕臨時無位....


懷舊巴士內外觀......


沿途好多景點, 無可能去晒全部, 事前家姐已經揀選重點來玩, http://transportation.fujikyu.co.jp/chinese/gettingaround/pdf/r_saiko_lake_c.pdf

車上有日/中/英語廣播同字幕顯示, 每站提示遊客...

我地第一站係富岳風穴....


入內要先購票...
   

下車徒步入內要兩分鐘.....
                       

由富士山爆發成的洞穴....       









深入地底, 要好小心撞頭....









洞穴內度溫度, 全年維持三度左右, 最好穿多件衫入內.....












洞內高度好低, 來回都要鄔底身.....





參選完, 又回地面去另一度冰穴....


由風穴往嗚沢冰穴, 先行約 60分鐘經青木原樹海 - 叫青海自然步道, 長滿了超過 300 年大樹, 偉為奇觀....


嗚沢冰穴一樣要深入地底.....






長年結冰的..... 





行晒風穴同冰穴, 又可以印記念章....


參觀完冰穴, 我地又要原路由青木原樹海出返去大路, 一小時一班車, 好趕...


因為一日時間真係唔夠, 我地坐車返去河口湖站, 沿湖邊慢行往另一景點.....

 

地面水渠蓋都好多特色...


家姐揀去河口湖 Ukai 音樂盒之森美術館.....


個天漸黑了....



館內有很多古董音樂盒...








又有定時音樂噴泉....




也有演奏會....


展覽館園內好靚....




但 5 點就收館, 仲開始行雷及大雨, 我地擔遮都下半身濕透....


因為係無的士, 我地原路行返酒店...

今早仲好好天, 下午近黃昏就落雨.....


原來呢 d 天氣, 帶來充足陽光及水份, 反而造就了農作物生長, 所以山梨縣的農作物好豐富 ga.....   


我地今晚會在 New Century Hotel 旁的 HAHA食網燒.....





要食得豐富, 獎勵下平時返工的辛勞


夕陽餘暉.... 


遠遠又見行雷閃電, 好好彩拍到少少閃電...


如果當初旅行家行山團能成團, 我地就要在今日冒雷雨登山頂, 真好彩


你地睇, 富士山上的山小屋燈火, 唔知 d 登山人士係咪好狼狽呢....


大雨過後.....


月亮又高掛天空.....


飽餐一頓後, 又要回旅館休息.....





當然要去風呂浸下, 洗刷今日疲勞啦

旅館有走廊到風呂....


佢地同另一間貴價酒店 (ニュー富士是緊鄰湖畔第一排的高檔大型溫泉旅館)共用同一風呂o架 , 每晚九時至早上九時, 男女湯會交替的, 但湯屋有人在內, 都唔方便影相, 睇下明天可唔可以偷雞先


按此往”100726勇攻富士山頂 - 河口湖 / 新宿篇”

1 則留言:

  1. 辛苦完 .. 仲有時間遊山玩水, 真係好正, 好值得回味

    回覆刪除