2010年7月26日

100726勇攻富士山頂 - 河口湖 / 新宿篇

朝早起來, 又見美麗富士山.....


又穿越走廊....


可能太早, 暫時仲無人去浸溫泉, 咁僅係偷雞走上露天風呂影返幾張相啦...





一路浸溫泉, 一路望遠處富士山, 人生一大享受


我地訂的是一泊一朝食...





早餐超豐富呢.....   


食過早餐, 又要收拾行李退房....


每人房租只需7500, 又有正露天風呂, 係咪好抵呢.....


再有機會來河口湖, 一定會再訂呢間旅館...


雖然浸了幾次溫泉, 雙大腿仲係酸痛, 坐下來仍要慢慢來, 今日要揹住背囊走, 唔知會點算....               


今日得大半日時間, 又要去買點手信同水蜜桃, 所以唔可以去太遠....

旅館問我地去邊, 我地想參觀天上山, 佢載我地到入口添....





天上山是有登山纜車直到山上觀景台....


幸好有行未寄存櫃, 唔駛揹個大包袱去玩....


纜車一路上, 全車程都能飽覽河口湖景色....





高高在上, 望到富士山下....


係香港成日同洛洛行山, 來到日本, 都要行下, 如果有埋洛洛同行就好....














在叢林中, 望的植物同香港係好唔同的.....











原來望到富士急樂園ga


遊完天上山, 我地沿湖邊去河口湖車站....


經過水蜜桃專賣台, 我地怕新宿的無咁新解, 於是買定手提而行....







事關我地買的懷舊巴士票是兩日有效期, 反正有時間, 唔好浪費, 於是決定去附近公園參觀...            


沿湖邊行, 風光明媚....








我地揀入八木崎公園....


剛好薰衣草盛開....


好多工人在忙於收割薰衣草.....


仲有薰衣草雪糕售賣添...





差不多時間, 我地坐返車回河口湖站.....


要坐車返新宿, 明午就搭飛機回家, 雖然疲累, 但有點唔捨得呢




今晚返回新宿, 由車站行去酒店, 我地順便食埋飯先, 但人好累, 都唔想食太多, 於是又去返博多天神食至愛拉麵, Yummy Yummy, 之後即返Hotel Vintage Shinjuku (穎迪詩)ホテルゥ゙イテージ新宿, 翌日要早起身去築地, 安頓後就大覺睡了

按此往 "100727勇攻富士山頂 - 築地、上野及回家篇"

1 則留言:

  1. 呢d .. 貢好玩o既地方, 大姐))) 你應該請我陪你去 .. 咁會玩得更加開心d囉

    回覆刪除