2008年12月28日

081228東區自然步道

今日係媽咪聖誕假最後一日, 昨日我同婆婆留家中休息, 所以好精神充沛

見天陰陰, 於是媽咪帶我地去行東區自然步道, 就算中途落雨都唔會太狼狽


東區自然步道全長約6公里, 預 2小時咋


我地在陽明山莊起步無耐, 見左邊有條小溪, 咪落去影返幾張相lor




在大潭家樂徑起點, 有些好有特色木檯及櫈




為左唔想太單調, 我地選擇行上去家樂徑ar


居高臨下, 可以睇晒大潭上下水塘














入大潭水塘大霸






好大風o番












行行下, 竟然落雨, 我惟有穿埋雨衣行, 太大雨時都要細媽抱抱呀

到大風坳, 媽咪見仲有微雨, 而且都行過好多次, 收拾好相機, 慢慢行去英皇道, 坐車回家去

雖然路程短, 但我地拉長慢慢行, 總算係一個完美假期終結


4 則留言:

  1. 好似好少人行 .. 貢喎 ^^;;
    今日天氣真係麻麻

    回覆刪除
  2. 呢度好似幾好喎...唔太多樓梯
    下次帶埋我同feifei 去呀..
    [版主回覆12/29/2008 13:08:00]係交通麻煩D lor

    回覆刪除
  3. 寶珠 : 我又要去﹗我又要去﹗

    回覆刪除
  4. 每天見洛洛行山個樣都好happy呀,真係留下很多倩影

    回覆刪除