2008年12月6日

081203尖東聖燈夜

因為早前驚慌失措, 少了出來同各弟妹約會, 見自己都安心返,

就約埋二、五、七、九、十妹出來食飯, 順便學習影下夜景


好有懷舊感覺











見早排水池同小花來過呢間餐廳, 又方便食完走去尖沙咀,

加上係小花的家鄉菜, 呢餐飯由佢拍板點菜, 唔屎我地煩

6人點左九大簋, 味味超香超正, 又夠地道, 我下次會再來encore


飯後, 因為五妹無相機, 又帶左D未完工作在手, 於是分道揚鑣

我地 5個先往天星碼頭取景, 因為小花借左腳架, 我地可以輪流玩

因為要學習, 所有相返來無執過o架

無用腳架下


加了腳架, 出來效果好d


接著行去文化中心對開, 開始試影對岸香港島夜景


我知好多夜景都會校細光圈, 以便增加深景, 所以我放相機在碼頭石躉, 準備曝光30秒, 點知小花走在前面阻住晒, 出現左鬼影呀


以不同光圈 / 快門下的夜景


















成班專心一致地學習及共同研究, 我做大姐, 唔可以瘀, 我會俾心機










夜了, 我地要回家, 但走前又想食甜品, 所以行往尖東方向, 順便影燈飾


用錯色溫, 感覺好冷冰冰






玩花臣 - 拉爆, 我成日上網睇都知有樣野玩, 今日第一次試, 效果好得意


但我支鏡好實, 好難扭, 出來效果唔滿意呀




時間唔早, 唔可以影太耐, 我地拉隊去甜品屋, 本來想食奶凍, 可以售罄了

大家惟有又要花時間再揀


今晚好開心, 又笑又喪又食又影, 雖然好夜,

過12點後先返家, 但間中一兩晚都無問題o既

多謝, 5位妹妹百忙中抽空陪我

7 則留言:

  1. 努力,加油。D 相越來越靚啦!!
    [版主回覆12/07/2008 22:14:00]仲係有排摸索, 構圖唔靚ar

    回覆刪除
  2. 大姐,你影個d 好正呀..

    回覆刪除
  3. ★珍妮 & 毛毛★2008年12月8日 中午12:54:00

    我地要多d 出嘢食飯,一齊影相啦

    回覆刪除
  4. 大姐, 想 .. 峴呢見我地o既 ... 就約我地啦 ..
    最緊要 .. 係你要請我地食飯喎

    回覆刪除