2008年12月21日

081221冬獅洛影

昨日長征行, 今日要好好休息, 所以媽咪帶我去最愛的獅子會, 貪佢交通方便又近

仲有, 細媽一早就提醒媽咪, 早排買左個定焦鏡頭都無嘜用, 反正平時行山都少, 既然今日都係Hea 下, 於是全日都用佢, 主力同我影寫真








婆婆都有影o架


含蓄美      








本來媽咪一心想同我影靚靚, 但我又怕厭, 自己走去跳落水道玩水, 成身濕晒, 影左都係濕水洛


影半身好似好D, 遮左濕泥腳


若有所思  


幸福滿載








好耐無去西貢市海傍, 間中舒服漫步, 無拘無束, 狗生一樂也


5 則留言:

  1. 定焦 .. d 相 .. 唔錯喎 ^^

    回覆刪除
  2.                          
                                     ~不要介意多咀了~
    大有進步,美呀,但有部份相片要注意水平位。如1&3令看來有不舒服感。
    部份暴光及取焦點要注意。那張"若有所思"左面白光要注意。但整體來講很不錯了,共勉之。
    婆婆那張賞試把位置向左移讓右面空間多點,看看是否更有遙望或獨自回憶感覺。
    相知這是什麽鏡?
    [版主回覆12/22/2008 13:24:00]我用佳記 50mm F1.8 ar ^^
    1 & 3, 我以為側側地幾好ga, 原來要有水平位先令人舒服, 咁我下次留意下次
    若有所思"左面白光係建築物來, 我影時只集中洛洛眼神, 忽略了背景, 影出來, 自己都覺怪
    婆婆果張, 因為右邊有個牌, 我咪避開 lor, 你一提先醒起, 婆婆太正中  
    你唔多咀, 你唔俾 comment ge 話, 見你打鑊金ar

    回覆刪除
  3. 洛洛好精神醒目呀 ,十分佩服你地一家經常郊遊~
    第一幅地上面果d係花定食物來呀?
    [版主回覆12/23/2008 13:57:00]大種葛量洪茶花, 我在地上拾起, 放在洛洛身邊作對比, 又可以陪襯

    回覆刪除
  4. 呢輯相好靚呀.

    回覆刪除
  5. D寫真好靚靚呀!
    by WHY ma

    回覆刪除