2008年12月20日

081220環船湖 (Part 1 of 2)

媽咪期待大姨媽有空檔機會終於到, 因為有大姨媽傍實同壯膽, 先敢帶我地去挑戰今日長征艱鉅行 - 環湖行

由於起首的馬頭峰和橫嶺坳地勢險峻, 大姨媽都怕我地未必應付到, 於是改由九擔租入, 經上苗田, 在下苗田轉上山往大峒

路程頗長, 越早出發越理想, 8:45am起步喇


媽咪話今日係我狗生來, 暫時最長一次褒足, 一路行, 一路做熱身先


好少咁早出動, 太陽仍未升太高, 陽光射穿樹叢發出o既光線, 好奇妙呀


初段雖然好簡單, 但我一到呢處, 我又再次失魂踩錯落沼澤地, 滿腳泥巴, 又唔知點過石椿, 惟有由媽咪抱過去 


上苗田都係平路, 大姨媽鞭策我地加快腳步


來到下苗田村, 轉入大峒, 昔日好多石屋已經荒廢了


由幾十米直攀上三百米左右的大峒, 都幾吃力o架


到大峒山脊了


仲以為會一路在山脊行, 仲好輕鬆


行往觀音峒, 大姨媽叫細媽睇緊我, 怕我一不留神墮崖, 因為兩旁都係峭壁, 路又唔闊, 過晒回望, 原來真係好企好直ga


觀音峒


大致在紅石門坳附近, 都行差下多 3個鐘, 點都要休息下


行左好遠呀, 無大姨媽催促, 相信仲未來到呢度


印塘洲一帶, 好百萬年前是河床, 充滿礦物質的沈積岩因地殼變動而上升, 形成今日地貌, 我地一路行, 一路欣賞大自然奇特景象, 就係我地行山的樂趣


可謂煙霞仍未散, 否則印塘洲更靚


到鹿湖峒了


諗住過鹿湖峒, 往後成條路會好好行, 起步仲有石級添


好簡單喎


原來過左呢個位, 想唔到o既路就來了


雖然遠望見好明確路, 但一D都唔易o架 


碎石路呀, 兩手抓緊樹枝慢慢落呀


小心, 睇清楚, 唔好踏錯浮石呀


在鵝髻頂, 鬆口氣先


繼續去 Part 2
http://faphylok.blogspot.hk/2008/12/081220-part-2-of-2.html

2 則留言:

  1. 嘩.....行3 HOURS 還未到

    回覆刪除
  2. 碎石 .. 果 part 貢似我早幾年 .. 行青山果段呀

    回覆刪除