2008年12月20日

081220環船湖 (Part 2 of 2)

望返後面碎石岥, 好險象環生




但煙霞開始散去, 淡水湖更靚


應該過晒難行路o卦


又行碎石路上到另一山頂     






又來          






今次婆婆好勁呀, 佢好快同我落到山窩匯合大姨媽, 坐住休息等好鬼慢又無用o既媽咪同細媽



如是者, 一個一個碎石岥又上又落, 終於來到長牌墩了


有警告牌標明 : 

前路段為艱辛難行, 山徑陡峭, 林蔭極少, 故不宜在炎夏或天氣不穩定時行走, 以防中暑、雷擊、暴寒。裝備、糧水及體力不足者,  切勿試圖前行, 可沿來路折返。

即是由大尾篤行來的話, 想繼續前行, 大家都要諗清楚, 量力而為

但我地繼續一定要行o架, 否則點返回大尾篤

即是仲要行碎石路



老虎笏內灣


太陽西斜, 終於所有碎石路完畢了原來頭段先係唔辛苦o架




到副霸, 車路大閘竟然開左, 我地都未試過下行邊路, Yeah




但盡頭閘口係鎖左, 我地惟有跨越圍欄 lor, 又一個難忘經驗


好快到最後一個 point : C2630


黃昏日落了                                


好累了, 成條大霸有成兩公里, 又多單車, 細媽知我好疲倦, 抱我行埋尾程








完成整段行程了, 時間係 : 17:50 pm


大姨媽量過, 今日約行了20公里, 一般預 7 小時, 我地用了 9小時, 好叻呀

但媽咪接著細媽同婆婆投訴狀, 下令只係行呢一次, 唔可以再行第二次


跟住我地一齊回大姨媽家中做節, 因為兩個表姐要考試, 需留家溫習功課, 今日無一齊行, 但晚上一家齊齊整整做節都好滿足


4 則留言: