2008年12月26日

081226塔門影之集

昨日去完離島, 今日又去另一個小島 - 塔門 - 取景


喂, 唔好玩, 行喇 



荳荳


Yo Yo & 荳荳, 如果有埋 Macy更完美




我地每個一個位, 都停下影相












又另一個景喇








嘩, 咁大浪, 會唔會打上來o架




其實幾個小朋友, 由其係D女仔, 都腳震晒, 但背後有細媽在大石後傍住o架 








Next View  










荳荳, 你係咪好少出來玩, 咁快攰呢, 仲有另一個地方去玩呀


5 則留言:

  1. 1.好一緝高水準之作 顏色,景色,畫面清新自然讓人看得很舒服

    第一張細媽的驚喜篇"無頭東宮生太子"
    [版主回覆12/27/2008 22:27:00]細媽 : 我瞓身在後方, 兩張相係有連貫性ga , 高人好衰衰ga
    洛媽 : 個太子係洛洛ar

    回覆刪除
  2. 細媽突個頭出來,我都嚇一嚇呀 好在你影埋佢企好姐

    回覆刪除
  3. 當日...雖然有d 凍...但都好好玩呀...
    大姐,謝謝你們一家幫手照顧荳荳及yoyo ar
    d 浪...真係好鬼驚...

    回覆刪除
  4. 細媽張相 .. 唔講又唔覺 .. 比高人講一講 .. 真係笑鬼屎我喇

    回覆刪除

  5. 我好鍾意這張呀,如果有埋macy就真係完美啦

    回覆刪除