2008年10月21日

洛洛手仔

上星期二開始, 我地發覺洛洛常常無聊時, 舔左手仔手指, 仲舔得毛頭打結, 我每天都檢查洛洛是否有皮膚病, 都唔覺係皮膚出事。

上星期五晚, 我觸摸佢手指仔關節, 洛洛即縮手, 而另外3隻手仔腳仔就無此現象, 即表示洛洛左手手指節可能有不適情況。 細媽話在前星期六行南涌時, 見洛洛曾在石級跣腳, 本來想星期六下午帶洛洛去睇Vet, 但細媽想多留意兩日先。

 昨晚10點多回家, 發覺洛洛手指節比前更紅, 但又無腫起現象, 為安心起見, 我即打電話去診所預約即晚來診。 剛好係Ceci 聽電話, 佢話洛洛由羅醫生睇開, 建議我改今日請假帶洛洛去睇羅醫生喎。 但我又唔想臨時請假, 而且又想知洛洛手仔有何事, 還是飛的士睇夜診。

經Vet 診斷後, 肯定否決了皮膚病可能性, 初步診定, 有好大機會行山或跑步追波時, 扭傷手指骨, 引至指節間發炎, 眼診無斷骨現象, 暫無需要照X-Ray, 開了一星期抗生素及止痛藥, 但今星期就唔可以跑步追波及行山了。

雖然夜診比日診稍貴, 但快趣知洛洛有何事, 都值回o架。



10 則留言:

  1. 大表姐…冇乜事都吾好比洛洛食太多抗生素 食得多好傷架

    回覆刪除
  2. ★珍妮 & 毛毛★2008年10月21日 下午1:34:00

    希望洛洛快d 好返再去行過山啦, 呢個week 要休息吓lu

    回覆刪除
  3. a也...希望洛洛快好番la....

    回覆刪除
  4. 洛洛要休息一下啦,快d好返

    回覆刪除
  5. 希望洛洛快 D 好返啦

    回覆刪除
  6. 死喇,Bebe呢排都成日o係無聊時舔手仔架,仲有時會咬添,我地檢查過又係冇皮膚病,佢有時都會跣腳架,死啦,唔知係唔係同洛洛一樣情況呢?
    anyway,洛洛你要小心d,快d好番,咁就可以繼續去街街玩啦

    回覆刪除
  7. 洛洛快D好番,,,J仔等緊你

    回覆刪除
  8. 洛洛快好番再行過山

    回覆刪除
  9. 抖下啦, 好返再來過啦

    回覆刪除
  10. 咁洛洛休息一個星期啦..唔好行山住囉.... 好快冇事再行過呀啦

    回覆刪除