2008年10月19日

081019逆行港島徑第7段加大潭篤水塘主霸下流 (Part 2 of 2)

天氣唔明點解仲咁熱, 我今日在樹蔭位休息左好多次, 又飲左好多水


行行下, 竟然有個咁窄位通道, 好彩我一家唔算太肥咋




又一怪事  

香蕉係唔可以用種子繁殖, 但引水道竟生長左一棵香蕉樹

環顧四周, 都無一棵香蕉樹, 誰人咁無聊, 將香蕉樹幼苗種落引水道呢


漂亮大潭港, 有無數大小遊艇停泊, 好多人在此玩滑水同wakeboard o架


見大潭水塘主霸喇




在引水道盡頭, 有個大型水閘, 在大洪時, 可以發揮作用, 截流, 改水道引去合適地方 


終於完成整條第七段, 我地加插轉落主霸下流, 但必須行一段無行人路的馬路往主霸, 來來往往的車流, 行成 3分鐘左右, 都幾驚險 

由此有小徑落主霸底 


因為過了雨季, 早排臾地仲見好澎湃的流水湧下來o架



主霸下流位, 景色都唔錯, 遠處有好多白鷺流連覓食


大雨後, 呢度水位一定好高漲, 我唔可以企出去o架, 我咁細粒, 一定會沖出大海


欣賞完主霸後, 我地沼海邊村落馬路行出往大潭道, 沼途建有好多簡陋私人小碼頭, 一定係方便玩滑水人士上落


仲有幾間村屋, 擺有特色石雕, 蠻有趣


張石屎椅色彩斑斕, 細媽話一定要我影喎


好多遊艇呀




最後在轉上童軍渡假營, 走到大潭道, 完成今日行程


總結行程先, 上午10 : 30起步, 下午 4 : 00完成行程, 第七段約7.5公里, 加遊主霸 1.5公里, 人家預 3 小時, 我地玩 5.5 小時, 好抵玩, 勁呀 


2 則留言: