2008年10月12日

081012康柏郊遊徑

昨日行完長路, 今日選擇行較短路程, 加上昨晚有部份地方有落雨, 天氣不穩, 唔適宜行郊野山徑, 港島區有好多地方, 都好適合今日天氣

今日主力係行康柏郊遊徑, 但我地要先由英皇道上柏架山道,

即東區自然步道起點, 再前往康柏郊遊徑起點


上次我去大潭水塘, 都有經過呢度ga


有好清楚路線圖, 任君選擇


紅屋外, 又係好多公公婆婆播歌起舞, 悠哉遊哉


今日天陰陰, 媽咪話昨日坐車時, 我在袋都凍到耳仔變冰晒, 今日著件衫打底先喎


在途中的休息點, 上次都係遍地黃色小野菊,

今日變左另一種小紫花海, 又幾同我頭飾合襯噃



呢度有先進洗手間, 可以方便下, 又可以洗下個臉, 舒服服


單去康柏郊遊徑, 我地怕路程太短, 所以先行上去大風坳打個轉先


長城大風位, 好勁風吹呀, 會唔會吹左我落山


到大風坳喇


休息一陣就夠喇, 我地今日主菜未出場ga


好了, 返轉頭去今日主菜起點先


康柏郊遊徑全長約3.6公里,約需時 1小時45分鐘, 全程林蔭小山徑, 整條康柏郊遊徑環繞柏架山西北部山麓之山谷而行, 平坦易走。沿路除可欣賞附近山脈的翠綠美景外, 更可飽覽魚涌一帶之優美風景。



起步喇


沿途好多小山溪流水


平坦山徑, 好多行山遊人來來往往


又路經小橋


又會經過驚險斜坡


途中又有好多奇形怪石


婆婆, 你今日攰唔攰呀


係咪唔難行呢


恐龍同人面怪獸呀


山下就係康怡花園, 我地今日終點


有興趣, 可以學我地爬上身後山坡的儲水缸


就可以飽覽東區一帶景色


開始落石級下山喇


呢度係康柏郊遊徑終點, 但我地要再行落山, 往康怡花園o架


我地接上衛奕信徑第2段W018尾段, 行去英皇道


今日11點起步, 本想行好短路程, 突然加碼上埋大風坳來回, 玩下Hea下,

都係下午4 點3 就完成今日行程了


今日行程地圖



5 則留言:

  1. 呢個場幾好喎...好似唔係太辛苦...

    回覆刪除
  2. hehe~~~ 著靚衫行山 .. 正呀

    回覆刪除
  3. ★珍妮 & 毛毛★2008年10月15日 凌晨1:16:00

    條路好似好舒服咁

    回覆刪除
  4. 佢好乖,又專業!!!!

    回覆刪除
  5. 洛洛好開心呀

    回覆刪除