2008年10月24日

081024與友聚COVA

早在9月初, 我已經mark定Mimi今日, 準備提早同佢慶祝生日,

又可以就下甘大佬翌日短週, 唔怕太夜回家

點知個傻婆無記醒, 碰巧今日竟係佢農曆生日, 呵, 呵, 呵, 真巧合

上次同agnes/annie/stephanie去Cova食甜品自助餐後, 都好心思思再來encore一次

4人同行, 1人免費, 叫埋Mimi家姐, 就剛好4人唔蝕底


今晚全用支50mm 試影, 真係唔同我往日影開的範圍, 要好好摸索呀







有人落order, 今日唔準影相, 一張生日合照都無, 好彩我同Mimi兩心相照




我走左四轉添食, 一半咸食, 一半甜品, 卡路里一定上升好多, 翌日公司的Body Check, 相信某些指標會較常高升














以下幾張係用手動相焦, 原來眼界準, 都可以稍短於最近對焦距影,

但我呢個近視妹都幾難睇準







1 則留言: