2008年10月11日

081011逆走南涌郊遊徑 (Part 2)

過了C2503一半, 會接往老龍田一帶的石澗,

可以在此玩下山水, 坐在一大石乘涼休息



有可愛蠑螈呀


因為水流緣故, 形成好多圓盤小洞, 有大有小, 好有趣


好深潭呀, 大雨過後, 水流湍急, 就唔適宜停留喇


玩完水, 又行下先


沿路都有位行入去山澗, 有小瀑布, 好靚


因為細媽唔太識點影, 所以成日少有媽咪同我ge相

呢張相, 原本細媽話想影我同媽咪個樣大d, 原來只係cut左媽咪半隻腳掌咋


我與細媽


仲好有好魄力的婆婆, 今個秋冬, 仲有幾條比較艱辛路線, 等我地去挑戰


呢個位, 又幾高o架, 媽咪有畏高, 每次都係叫細媽陪我影, 佢只係負責楂機影


不經不覺快完成成條郊遊徑, 因為樹木高, 遮擋視線,

我無緣同南涌魚塘合照, 媽咪只係在樹梢中影咋


郊遊徑終點站, 10點開始由新屋仔起行, 到呢度約下午4點,

行程未完, 仲要再行出去鹿頸路, 先有小巴離開

如果大家有時間, 可以在馬路右上石板潭(又稱嘉龍潭)玩下


魚塘景色好靚, 但都係私人地方, 唔可以入內, 只可在外圍觀看


羅屋外的南涌亭


開始日落了, 太陽光好溫暖呀


楊屋村的紅樹林及沼澤地帶, 有好多白鶴及沼澤小生物


南涌河道, 我地剛才玩的石澗山水, 就係由此流出沙頭角海 


出了鹿頸路, 我地選擇慢行20分鐘去鹿頸士多坐小巴, 身後係村民喚作的"白鶴洲"


終於到左鹿頸"開心士多", 而"陳鳳記"後邊山坡, 好像是受早前大雨塌坡而暫時休息, 我地見仍在斜坡修葺中. 快食豆腐花, 媽咪即去排隊, 因為好多修路工人收工同行山人士, 56K小巴又班次疏落, 早排早走呀, 最後都成差不多 5點半先上到車

今日返到屋企附近成6點40分, 往冬菇亭食埋晚飯,

由早上8點45分落樓出發, 到晚上 7點45分回到家中, 玩足11小時, 勁呀



3 則留言:

  1. 11小時
    大姐 ..你地真係巧勁呀...
     
    [版主回覆10/14/2008 12:54:00]包埋車程, 食晚飯同影相wor, 差唔多喇

    回覆刪除
  2. ★珍妮 & 毛毛★2008年10月15日 凌晨1:23:00

    真係長途路線啊

    回覆刪除
  3. 之前睇過你呢個介紹,print定出嚟,諗住搵日試行下.
    上個星期日最大霧,我一個人首次行呢條route. 時間又唔長,前後都係3個多鐘就ok. 只可惜上個月八仙嶺大火,到而家都仲有股燒焦味
    我個人最喜歡尾段部份,因為有山澗同小瀑布,有霧仲更有詩情畫意!
    另外,雅博茶園個大茶壼都幾得意,不過佢可能想慳啲水費,無開水喉 ...
    最後行去鹿頸段路好好feel,又直又長....
    謝謝你的介紹! 我會搵日再同朋友去!

    回覆刪除