2008年10月19日

081019逆行港島徑第7段加大潭篤水塘主霸下流 (Part 1 of 2)

今日一早醒來, 竟然落大雨, 明明前晚睇過天文台預測, 今日大致天晴喎

細媽話, 唔可以唔出去, 反正回家都要洗白白, 一於又豁出去

坐車時, 發現其他地方, 地面乾爽, 原來的驟雨只落在九龍半島同灣仔一帶咋

今日又來個較舒服同短行程, 絕大部分是平坦路

起步點係港島徑第七段尾, 逆行往大潭水塘, 逆行就免去上700多級樓級呀

出發喇




先落700多級樓梯, 可見對岸紅山半島


一定要在中途影相, 先可以將紅山半島及大潭港一併納入相中


下面係土地灣, 有好多帆船同獨木舟出租, 有間藍記士多, 可以補貼點飲料 

好可惜係可能屬私人地方, 有牌寫 : Dog Prohibited Area, 我唔可以落沙灘影相呀


長卸石級過後, 由此轉入引水道


未入到引水道前, 還有少少泥路行


但一D都唔會太辛苦lor


o依家幾咁陽光幾咁燦爛, 同今早大雨情況真有天壤之別呀


今日氣溫好高, 我真係熱到爆, 媽咪同細媽都怕我中暑,

而我又見沿路有水流, 好想跳落去玩, 細媽就請纓爬落引水道陪我踏水




睇細媽, 身手幾敏捷


淋濕身, 好涼快呀

講樣野俾大家知喇, 我地行到尾段, 有個牌標左唔可以入集水區o架, 會違法o架

其實媽咪知道o架, 只係當時見我想玩 , 唔記得晒d 法例, 真係大頭蝦一名


前半段路, 沼途開滿漂亮的枯梗花, 有藥用效能, 可治外感及咽喉腫痛o架


連綿不斷的引水道, 原經過一些水流山溪, 有些小橋都好有特色o架



長長平坦引水道會轉入個內環, 下面叫爛泥灣, 有間修葺後的廟宇


同個疑似魚塘, 但細媽唔想行落去, 怕有狗咬我喎


往 Part 2 繼續
http://faphylok.blogspot.hk/2008/10/0810197-part-2-of-2.html















沒有留言:

張貼留言