2007年9月13日

寫給寶貝兒的一段心底話




花花:


媽咪對你感到非常歉意.


婆婆話, 你每日黃昏, 定必將所有活動停頓下來, 傻更更望著門期待, 而每天帶著疲勞身體回家的我, 你總是懷著興奮心情, 反著小肚迎接我, 等候我完成所有工作, 咬住心愛的波波逗我伴你追. 玩倦了, 你就躺在媽咪身旁, 伸著舌尖, 溢滿開心地傻笑.


自你回家以來, 媽咪由不大喜歡上網, 因你開始, 而去熟悉網絡世界, 結識左好多狗友, 原以為藉著聚會, 令你可以多與同類一起, 原來一直只是媽咪自私想法. 看你每次困在一個細小空間, 每次都見不到你開朗笑容, 每次你都請願躲回袋子睡著, 每次媽咪都被細媽媽責罵我, 一直只顧自己吹水玩樂, 忽略你們3個, 我萬分心中有愧.








生命有限, 媽咪發誓從今起, 盡量抽多點時間陪伴你們,  我會在有限期的時光中, 為你們留下一切開心美好回憶, 我要時刻都見到散發傻豬笑的小寶寶




5 則留言:

  1. 睇完好感動. Susan(Coco 媽)

    回覆刪除
  2. 洛洛, 媽媽其實真的很鍚你的, 可能你較喜歡與媽媽,細媽及婆婆户外活動呢??

    回覆刪除
  3. 洛洛MA, 我都覺得洛洛比較LIKE戶外活動..我相信你地一定會帶佢出去多D架...

    回覆刪除
  4. 洛洛媽,唔試過又點知洛洛唔太鍾意室內活動?唔需要自責架,你睇,你地成日帶洛洛出去玩,佢笑得幾開心,我諗佢已經覺得自己好幸福架啦。

    回覆刪除
  5. 阿b: 契媽媽, 你唔好比自己咁大壓力啦..... 好快老o架....  其他我同洛洛哥自要有你陪就好開心o架喇...

    回覆刪除