2007年9月9日

070908-南丫風采之旅

媽咪話, 2005年12月31日, 大姨媽帶過我地去南丫島睇大風車ga, 當時個發電站仲未整好ga, 但果時我仲細個, 一D印象都無por


今日襯細媽又短週, 遊客少D, 無咁迫, 媽咪帶我地再去探尋呢個新建ge 南丫風采發電站呀




媽咪抱著我, 心內sweet sweet ar


企o係石欄, 高高在上, 大地是我的




行完一日, 輕輕鬆鬆, 悠閒嘆返下午茶, 真係一樂也

玩左一日, 原來南丫島還有好多地方未有我D腳毛, 我決定下次再去留多D


後記: 傻仔玩左一日, 食下午茶時, 竟然坐著都想睡,








5 則留言:

  1. 洛洛你真係好陽光氣色呀...每次見到你出去玩都笑晒口~

    回覆刪除
  2. jojo, 肥肥 : 洛洛, 出街玩一定會好攰ka, 我地一定支持唔住ka。 好彩你有婆婆, 媽媽同細媽, 咁多人可以抱你, 咁你咪休息下law.....

    回覆刪除
  3. 下次要等你帶路一遊這個南丫風采之旅先 by WHY ma

    回覆刪除
  4. 每次..見到洛洛o係戶外o既相..都非常之開心~~ 搞到我都好想join你地去.. 但我又懶..一放假 ..就好難可以早起 ..

    回覆刪除
  5. 洛洛: 係ar, 等左好耐, 終於入秋了

    回覆刪除