2007年9月29日

070929青衣自然徑



我知媽咪同細媽早幾日已打算今日自己去Shopping, 今日一覺醒來, 我用憂鬱眼神望住媽咪, 跟住見媽咪打電話吱吱噚後, 突然同我及婆婆話: 我地唔shopping 喇, 我帶你地行青衣o丫. 嘩, 聽完後, 見媽咪即刻去整裝待發, 發達囉
因為要等細媽收工, 又要避下午猛烈陽光, 食完Lunch, 行一陣後, 行青衣自然徑又短, 又舒服, 因為要留力呀


細媽, 行快d喇, 好心急到起步點呀. 
大家記住呢個標記喎, 行右手邊樓梯上就.
1, 2, 3, 1,2,3, 我要加油往上行

1, 2, 3, 1, 2, 3, mud又上又落ge, 好彩全程都係石屎級, 唔算太難行喇.


見唔見呀, 我身後係青馬大橋呀.


返老還童又怕厭ge 婆婆





同細媽影相, 我好sweet ga, 本來都想同媽咪有多d 合照, 可惜細媽佢次次影得唔合媽咪心, 唉

大家覺唔覺我好開心呢, 本來無街去, 又突然有突如其來ge 活動por





布丁慣常pose, 我都試下先





好晏了, 開始入黑, 都係快快腳行埋全程喇.

到終點都成6點8 了, 天黑晒喇, 又係時候回家早點休息, 唔知明天去邊呢 

8 則留言:

  1. 我對於行呢條自然徑都好有興趣呀,好唔好行,辛唔辛苦架?

    回覆刪除
  2. ★珍妮 & 毛毛★2007年9月30日 凌晨1:10:00

    毛毛: 如果我d 眼情有用, mami今日都帶我出去啦 毛ma: 易行嗎?下次一齊去

    回覆刪除
  3. 郊遊真係好吸引, 見到洛洛就知

    回覆刪除
  4. 好野..洛洛又去玩la... 真係好like 見到你地一家大細一齊去玩 ~

    回覆刪除
  5. 條路主要行石屎路同石級上落, 路標好清晰ga, 慢慢行足所宥觀景點, 影下相, 約1半至兩個鐘喇, 初段行上山時, 可能多石級, 唔習慣會比較覺吃力, 但沿路好多樹木已長高, 好多地方有樹蔭, , 大家不妨遲點再秋涼些, 早點行, 否則好似我地咁, 入夜摸黑落山了 , 今次試左路, 遲d再約大家行喇

    回覆刪除
  6. 嘩~~婆婆呢日行得特別精靈呀 ..婆婆..你真調皮 下次..行叫埋我呀 ..近近地 ..我想行好耐 ..但Pee婆又唔得閒陪我地 ..我廢時一個人 ..帶住2隻小魔怪

    回覆刪除
  7. hahahaha....洛婆婆真係好可愛呀! 心境依然開朗, 像個小孩子般, 真係越黎越鍾意洛婆婆呀 by WHY ma

    回覆刪除
  8. 如果有心既話,其實青衣自然徑可以hea足成日ga!!!!!(Don't forget to bring your lunch and water!!!!!)其實除左石屎路之外,仲有勁勁勁正既泥路,有待發掘!!!!!hehe...
    大家記住呢個標記喎, 行右手邊樓梯上就.~左面條樓梯都得ga!只係OL友用= =''
     
    讚:
    風景優美,涼風陣陣,近市區,交通方便...
    彈:
    石級多,多蚊,始段較曬(上山頂+到最遠果個亭除外)...

    回覆刪除