2007年9月30日

070930大灘郊遊徑


經過昨日咁簡單行程, 就係為左今日嘅 2星級行程囉
 大灘郊遊徑  需時2.75 小時  全長6.7km


大灘郊遊徑適宜有遠足經驗的郊遊人士使用。遊客可在西貢市中心或北潭涌轉假日才行駛之7號專線小巴至起點。經過大灘村,跟沿大灘海岸之山徑蜿蜒前往海下村終點。遊客可遠眺塔門、高流灣、東心淇及土瓜坪等內海山光水色,以及蚺蛇尖的雄偉山景。



而我地坐就反方面坐小巴去到海下起步.
經過兩座由海下村民於100年前建造的灰窰遺跡 。利用燃燒珊瑚及貝殼製成石灰.

回望遠眺海下沙灘。海下以水清沙白出名,1996 年被列為海岸公園,公園內生長很多不同種類的珊瑚茂盛 生長。


暫停開放嘅海下海洋中心, 可惜就算開, 我都唔入得喇.

今次我地行去大灘, 唔去灣仔, 留返遲些先行喇.

後面係水清沙徹嘅南風灣, 真係好靚.



途經地點, 對岸真係好靚, 但風景都差不多, 路又多石, 石級又頗高低起落, 接下來上山的路較崎嶇難行, 唔係影好多相.





郊遊徑中段要步入個石灘, 仲好大風浪, 好彩細媽抱實我先無咁驚咋


遠方係聞名嘅蚺蛇尖, 太難行了, 相信我呢世仔都唔會去



又落石級喇, 係咪又見我笑呢因為剛才細媽抱我行左一陣囉





在紅樹林旁, 有行石砌小路, 好開心呀

經左村屋, 終於差不多行完, 條橋外景色一絕, 我同細媽都留低左D腳毛毛








經晒D村屋, 我地選擇行去黃石碼頭坐車回家, 又美好一天呀

今日由10點開始起步, 到左黃石碼頭已下午3點半, 扣除半小時停低食午餐, 又行左5個鐘, 又用多人家預計時間多一倍 , 無法子喇, 要就婆婆嘛, 下次又去邊呢

5 則留言:

  1. 真開心 ..又有得行 ... 次次睇洛洛媽行o既山 ...我都好行 ..但太忙 .. 唔夠精神行 ..好易出屎 ... 下次..諗住行邊未呀

    回覆刪除
  2. 但係婆婆都好勁呀!!!!!

    回覆刪除
  3. 個view 好靚呀...  

    回覆刪除
  4. 我都想行呢個喎 by WHY ma

    回覆刪除