2007年9月26日

070926釣魚翁郊遊徑

昨晚過完中秋, 今日我一家又向另一個新地點出發喇

媽咪上網搵到清水灣釣魚翁郊遊徑唔太難,  又唔算太長, 又撞正早上天色唔錯, 僅係我呢個大自然小男出動日子喇我地由五塊田落車起步
係咪成日都見我咁笑呢, 嘻嘻, 因為又行山山lor


我唔係唔開心, 係行左一段路, 突然落雨, 媽咪同婆婆又失策無帶遮, 我變左隻泥狗lor, 點笑得出por

好彩行左一陣, 又放晴噃, 見唔見我同媽咪一齊影相時, 又笑返喇



回望返大小清水灣, 雖然有點點煙霞, 但感覺好舒服, 風景好靚wor


今日好大風, 吹到我d 頭髮散晒, 但又因為咁, 好快乾返晒
見唔見遠處尖出來ge, 就係出名ge釣魚翁, 因為太多碎石, 又斜, 媽咪唔敢帶我地行上去, 怕有意外呀
嘩, 又大風, 又大太陽, 搵個遮蔭地方避下先

後面係清水灣俱樂部, 要member 先入得wor, 反正我地都唔諗, 無得入都唔緊要


全程最難就係落石路山, 又斜又高por, 係媽咪最怕, 我當然唔驚, 一狗當先喇
到終點大廟喇, 成個行程雖然落過雨, 都無損我心情, 下次唔知又去邊呢

4 則留言:

  1. 嘩,風景好好呀,快d講多d料我聽,哈。 最簡單又易行的要行幾耐呢?沿途多唔多樹架 ? ^ ^ 洛洛真係我地瑟界的行山高手呀。

    回覆刪除
  2. 我都覺得個view 好靚呀...  

    回覆刪除
  3. 藍天碧海, 青翠山樹, 一個個的燦爛笑容. 多麼夾的一幅幅溫馨照片, 總在洛家輕易找到! 但願你們一家也繼續enjoy妳們的郊遊生活! by WHY ma

    回覆刪除
  4. 洛洛: 我要媽咪同婆婆繼續陪我行山

    回覆刪除