2007年9月16日

070916船灣初秋樂

今日係入秋正正式式約埋我d 死黨行山呀, 媽咪話, 剛剛開始行, 要搵d比較容易ge路, 唔好嚇親佢地喎, 佢成日上網查, 終於搵左一條唔算太辛苦ge路, 作為我地入秋第一旅.
雖然今日天氣好多煙霞, 都無損我地行山興致ga


媽咪例牌相, 佢話驚唔記得當日去過邊, 一定要做低功課備忘錄喎
我每次外出, 都係笑, 笑, 笑, 咁先表達到我係大自然小孩, 嘻嘻 


我地行到伯公咀山上, 嘩, 還有好遠小徑, 先到另一個山頭, 舅父葉今朝凌晨先收工咋, 佢近來太攰喇, 都係將呢度作今次終點, 回程喇

你地睇, 佢地兩兄妹眼神一致, 幾溫馨
好彩毛媽命令靚女毛毛, 擺晒pose咋, 否則媽咪都影唔到咁令令
回程望返副壩, 嘩, 好靚呀

雖然我地都係原路返回大美篤, 但初秋第一次同朋友仔行山ge感覺, 真係筆墨難以形容



3 則留言:

  1. 嘩..睇到每位小朋友仔都玩得好開心呀....

    回覆刪除
  2. 易行的路,都行左6粒鐘......  

    回覆刪除
  3. 佢地真係好開心呀!!!

    回覆刪除