2007年9月25日

070925中秋夜

期待o既中秋夜遊, 等呀又等, 終於等到今日唔落雨, 月亮小姐都出來浦頭呀, 雖然佢怕羞, 只係間中出吓來, 但我都好開心噃.
 

有冇見過咁大月光光呢?? 我都係今次睇得咁清咋, 嘻嘻





覺唔覺我笑得好開心呢

媽咪又幫我戴左5色瑩光圈同皇冠, 沿途都俾人讚我好靚女

嘩, 又開餐, 又你我負責點菜呀
可惜又係齋睇咋

今晚玩得好開心, 我要早瞓, 因為要迎接翌日的活動, 嘻嘻.

2 則留言:

  1. 甘多位, 中秋節快樂呀...

    回覆刪除
  2. haha...好開心wor^.^覺得「瑩光狗」既構圖唔錯!>.< D野食好好味!唔好誘惑我la!
    Brenda

    回覆刪除