2007年9月6日

我的N歲生日

今日係我N歲生日, 我以往一直盡量安排自己抽空放假, 幸好昨日收工先一小時, 好肯定今日無急事要跟咋
呢個係我BF今日送俾我生日禮物, 其實我都搵個心頭好o既銀包好耐, 一直好難找到, 我在年幾前都好想買呢個銀包, 每次經過, 都去摸下, 想下, 太貴了, 不捨得買, 又放低 , 如果係洛洛野, 我一定唔諗就買左
早排同BF行街, 佢見我咁多次都拿起呢個望左好耐, 有次佢竟然話: 都唔靚, 唔好買喇 , 其實當時我心中已經知道, 今年生日禮物係嘜喇 嘻嘻 咁耐嘞, 僅知佢諗嘜喇今日佢送俾我時, 我無好大反應, 佢以為我唔鍾意添 , 嚇死佢, 其實都係玩佢o者
今日細媽買左個靚靚蛋糕俾我, yummy yummy

我的寶貝, 你令我生活多左好多意義呀, 真係要鍚晒你

8 則留言:

  1. 銀包咁靚你一定很喜歡~ 再說一次"生日快樂"

    回覆刪除
  2. 好sweet呀!!!無論係銀包定係有洛洛一齊都好幸福啊!!!

    回覆刪除
  3. 真係甜到漏呀~ 一切盡在不言中, Happy Birthday!!! by WHY ma

    回覆刪除
  4. 有時 ..我覺得唔係在乎收到咩禮物, 而係送o既人 ..對你o既心思 正如..洛媽你收到呢個銀包.., 我就感受果份 ..情誼

    回覆刪除
  5. 謝謝大家 , 雖然份生日禮物係意料中事, 但真係心好甜

    回覆刪除
  6. 真奇怪,我成日收唔到你有新網誌的通知呢...... 而家先睇到呢篇,覺得好sweet呀,你男友真係好在乎你感受架。

    回覆刪除