2021年4月11日

210411星期日慢行城河

 今日好好天呀, 但早上氣溫都幾清涼, 唔夠20 度. 

現在只可以在星期日先可以晨早出動, 加上婆婆唔肯去太遠.
咪又來城河畔慢行囉.
而且, 有私家車後, 我都知坐車舒服.
行下又得, 坐下又得.
人類BB都係坐私家車呀.
今日碰到位叔叔, 佢認得我, 佢之前有隻魔天使, 問媽咪記唔記得, 原來佢隻狗地剛在16歲多就走了. 所以, 佢見到狗狗就會好開心, 佢仲摸我呀.
我現在已經好樂意俾人摸, 當然就唔好在後面, 會嚇親我啦.
又到廁所時間, 我補眠先.
等齊全家, 又起步.
今日真係好舒服, 唔太曬, 又有風.
早排開完花, 好多樹都結果了.
大細媽唔覺得係乜樹.
但長滿莢果都好靚.
今日都係返去新廣發.
其實我知快行完, 好開心呀.
去到新廣發, 坐低飲下水, 食左少少雞乾, 都唔明點解咁攰, 我就在私家車瞓左休息了.

沒有留言:

張貼留言