2021年4月5日

210405復四 - 在家附近逛

昨日, 媽咪自己行山, 細媽就自己行上去獅子亭來回做運動, 我就在家休息.

今早起身都有微雨, 細媽餵我食藥同早餐, 再出去買大人早餐. 媽咪食完又瞓, 細媽又出去買菜. 媽咪突然跳起, 見地面乾, 馬上同我梳毛出去. 真係有紫外線, 眼將唔大.
都係戴返帽好D.
雲層薄左.
即係唔會有雨啦.
先行下天橋.
都幾舒暢.
野草又長花絮.
相思樹又開黃小花, 真係正.
在附近街道行行.
見水渠竟然有螺仔.
唔通D水係好乾淨 ?
時間差不多, 唔去獅子山公園, 向加力前進. 到竹園邨巴士總站, 有奇遇 - 就係發現隻受傷斑鳩.
本來細媽話唔食飯, 但媽咪話可以食埋先, 因為我部車有位置放好雀雀.
咁我地食完, 行去新蒲崗, 搵下有無物資安頓BB.













沒有留言:

張貼留言