2021年4月3日

210403我和大細妹有個約會在獅子會

原本一早話約大細妹來獅子會, 因為我隻腳腳, 一路延遲到今日.

今日假期, 8 點幾入來西貢已大塞車, 我地遲左. 而Doris EE同大細妹要等車位.
我地揀在入口附近等佢地.
差不多成個鐘先泊好.
終於可以一齊行下喇.


我地本來打算訂聰嗚茶座個野餐套餐, 點知假期間, 佢地幾位員工放假, 復活節假期暫停.
我地改食早餐, 點知連白麵包都無, 只可食麵餐, 或者放棄片麵包.
我地坐左好耐, 跟住又行來呢度行下.
都幾似偽行山.




今日, Doris EE帶埋航拍來, 可以高空合照.
佢仲帶埋自家制鳳梨酥, 媽咪話好好味, 可惜我唔食得囉.

沒有留言:

張貼留言