2019年1月29日

190129晴朗周二

今日星期二, 細媽當然煮雞粥俾我做早餐.


食飽喇, 細媽, 你仲唔返工 ?

吓, 你放假 ^^ , 咁快快幫我梳毛毛啦.

嘩, 9 點鐘, 陽光好好了.

好彩唔算勁熱.

行行下, 又係等.

婆婆出來了.

我又要跟住婆婆尾.

雖然無媽咪.

我唔覺有問題.

有細媽呀.

又諗起行完.

可以又食早午餐, 口水流了.



現在.

就係專心行.


婆婆, 你行快D.


咁我目標就快D達地.



我好叻, 又無激細媽, 過隧道而不轉, 直接行來.

因為.....

打完咭.

我就可即回程.

嗱, 轉眼就到.

時間剛好.

夠鐘到飯市, 細媽點餐啦.

沒有留言:

張貼留言