2019年1月13日

190113陰天下雨粉粉

又到周日, 起身時, 地面濕, 有人擔遮, 但有人又無喎, 見似雨粉粉, 當然照出動.


來到瀝源, 地都有濕, 但唔怕啦.

感覺微微雨粉, 無影響我同婆婆.

有人開遮, 我地行快D又唔太覺.

來到石船, 天仍係陰陰天.

無太陽, 都係保持閉嘴好.

食早餐呀.

未夠呀.

食多條吖.

又行 ?

坐下啦.

太早行完, 又未到飯市.

近排都少遇到相熟朋友仔.

呢個都好主動.

點呀 ?

唔傾喇, 我趕時間.

其實一路都少見婆婆跡影.

婆婆行城河, 真係好快, 好彩佢會停低等我地.

大細媽夾功下, 今日都知唔可以在沙燕橋轉去隧道.


打咭已成習慣.

因為媽咪話想記住每刻.


婆婆已一馬當先.


連細媽都行開.

幾時出來呢 ?

媽咪影快D.


見細媽.

即係走得.

可以去飯堂喇.

我記得個位.

無人叫我返轉頭, 即係無錯.

今日行快左咩 ? 仲未到飯市.

咁我地霸定好位, 都係等一陣啫, 媽咪, 咁幫我開餐先啦.

沒有留言:

張貼留言