2019年1月26日

190126東區自然步道尋吊鐘

網上睇, 西貢吊鐘花已盛開, 但婆婆行去西貢鹿湖一帶, 有點吃力.


今日又係例行大潭水塘.

大細媽問婆婆, 有無信心行上大風坳, 因為柏架山路一段, 有機會見到開左的吊鐘花.

婆婆話試下.

好.

在閘口出發時, 都好勁風.

好彩離開, 落到呢度好D.


上星期六無媽咪, 所以改左去獅子會, 今日來, 撞到大小姐, 但變左另一個印尼姐姐帶佢來行山. 相信我地相熟的姐姐有可能無做了. 因為我地識左都有接近四年.

暫時, 全山都係山茶花.

今日影到雀, 好彩呀.

呢個小朋友似驚我.

我都無吠你, 驚我D乜.

婆婆大叫, 仲唔落雨, 水塘乾喇. 其實年年都係咁啦.

今日都算好風, 桂花香味都吹散晒.

媽咪, 我地係咪過去.

上山嗎 ?

諗清楚未 ?

婆婆話佢會試下, 慢慢行, 應該可以.

咁唔改喇.

今日都好多雲, 太陽成日俾雲擋住.

明明上斜, 媽咪竟然影到我似落斜.


婆婆, 慢慢來.

中途, 終於見有吊鐘花, 雖然唔係大紅品種, 都算見到.

今日行呢度.

有無機會撞到熟人呢 ?

真係撞到糕點姨姨同叔叔成班. 姨姨一見到我地, 就話哎呀, 食晒糕點, 同好耐無遇到我地. 我地話有來呀, 應該係時間唔配合, 而且我地落左去大潭道. 吹完一輪水, 大家提早拜年, 再約下次再見.

婆婆慢上, 我當然大後跟住.




到轉彎位, 水源足, 植物生長唔錯.


臨快到大風坳閘位, 在我地遠距離, 目睹有個外藉跑步伯伯跌倒, 頭破血流, 成身血. 好彩旁邊有行山人幫手報警. 有幾位清潔姨姨好勁, 立即拎個大黑膠袋俾伯伯保暖, 媽咪都唔識呀.媽咪都幫唔倒乜野, 只能提供紙巾.

希望伯伯無大礙.

晏左, 行山人多左.

好勁煙霞.

抬頭望, 見到一棵盛放吊鐘花.


繼續行.

又見另一棵.


今次近D.

到燒烤區, 又小休.

今日都見好多野, 吊鐘王都開花.

仲見野豬.

到紅屋, 仲以為梅花未開, 原來都開晒正收縮中.

厚雲散了.

到英皇道就完成行程, 又要踏上長途車程, 回屋企飯堂喇.

沒有留言:

張貼留言