2019年1月20日

190120大寒周日真覺熱

今日媽咪歸隊, 當然又係來城門河.


婆婆, 八乜野呀 ?

正經行, 否則有排都去唔到飯堂.

行行下.

細媽突然話今日係十五, 聽日尾禡, 公司有燒豬食.

快接近舊曆新年, 怪不得今日見石船換左新花.

要襯裝飾花仲係新.

我地影多幾張相.




其實未入石船時, 已經見有善導會慈善跑.

好彩唔係太多人, 又唔太跑得快.

否則, 我又行唔到.

今日除左係舊曆12月15, 仲係大寒.

今日又唔凍喎.

但聽日開始, 氣溫下降.

周二市區得12 度.

咪好凍囉.

但現在好好天.

想唔到天氣點變化.

昨日玩完.

暫時仲好好精神.

因為有目標, 亦知唔可以在沙燕橋轉去飯堂.

惟有努力行快D.

今日比較突然, 除外有個別人士抽我少少水外, 我俾三位街坊或跑步者勁狂抽水.

我又好鐘意, 有位姐姐仲抱高我企企, 叫媽咪幫佢同我影合照呀.
另一位街坊一見我就叫我洛洛, 咁我當然行過去, 同佢打下招呼, 頭仔hea 下佢.

媽咪話想唔到我今日咁乖.

因為我已學識親親人.

亦知有人讚.

始終, 我學左快 14 年.

由 cool , 生人勿近.

慢慢變接受陌生人觸摸.

到摸頭, 摸弄巴, 摸肚仔背背.

原來被鍚係好好的.

夠鐘, 要去飯堂. 又話大寒, 點解咁曬咁熱.

準備轉去隧道, 我又俾人抽我水.

但我好心急, 無停低, 一支箭向前.


真好陽光, 曬到背仔熱晒.

都係叫細媽抱返.

藍天白雲時, 就係夠鐘時份.

有D熱, 都係搵個吊扇低舒服D呀.

沒有留言:

張貼留言