2019年1月27日

190127飯堂搬遷倒數

懶洋洋, 懶床唔想郁, 但都係要起身出動.


柔和陽光, 伴著我地十條腿四口組.

我同婆婆有大細媽在殿後陪著行.

山竹把呢棵樹吹倒, 路政署工人無將佢連根拔, 留左樹腳, 現在又生出樹仔了, 唔知幾時會高過我同媽咪.

婆婆, 等埋我呀.

好眼瞓.





真係笑唔出.

都係有野落肚.

我要食下野, 血糖上升.

咁就可以笑.

剛才未飽呀.

佢地好似唔太明.

好, 惟有行快D.

好D到食堂.



諗下都精神.

婆婆, 坐一坐就夠.

我地要努力行.

過橋不轉.

咁快D打咭啦.

目的快達成.

行快D.


最後打咭位.




好, 見婆婆出來.

返轉頭.

好野呀.









差幾步.

仲唔係到隧道.


飯堂二月搬遷, 可能今日係最後一日在舊飯堂食.

唔係喎, 下星期二, 我地都可能再來.

係媽咪要返工咋.

影返張相留念.

媽咪要問清楚, 原來做埋新年檔期先搬, 初四係最後一日, 初五, 我地要轉陣地, 唔知到時, 我可唔可以坐呢 ?


沒有留言:

張貼留言