2019年1月8日

190108細媽放大假

又到每年初, 細媽開始銷大假日子, 星期二就易放假, 又係我地三婆孫行.


行下城門河都夠.

今日由細媽影相.

又係狂影.




又係要追婆婆.

係咪好多相呢.



狂攝下.

仲有一兩張好喎.

其實我未瞓醒呀.






又要呆等婆婆去廁所.



笑唔出住.


婆婆搞掂.

又起行喇.





唔好影住, 小休下啦.

婆婆 ^^

我地又俾人偷影.



咦.....

就快到沙燕橋喇.


我要衝出隧道.

唉, 又唔俾行呢度.

以前都係呢度轉去飯堂啦.

我唔想返轉頭呀.

當然, 強權下, 無奈要蠡續向前行.

媽咪唔係度, 都要打咭 ?

好啦.

快快影.

婆婆, 等埋我.

佢行太快了.

我地又要等.








擺不多 pose, 影影下就等到婆婆出來.

好野.

細媽 : 等埋我地呀.

我都知行到呢度要停.

因為入邨有車.


今日就坐呢度.


點餐啦.

餐到齊, 但唔好掛住你自己, 仲有我D雞乾未拎出來呀.

沒有留言:

張貼留言