2018年12月26日

181226熱熱 Boxing Day

昨日聖誕節咁多雲, 想唔到今日咁好天.


想一家四口合照,唔得囉, 婆婆已經超前好遠.

鷺在河中不覺悶.

追呀追, 必定追到.

齊齊整整.

藍天下.

熱熱下的 Boxing Day.

河畔, 有開揚.

有遮蔭.



朋友仔都出來玩.




暖暖陽光, 心情大靚.

婆婆, 我好鍾意你呀.

哎呀, 俾媽咪發現我地錫錫.

但好回味喎.

今日頂太陽帽, 係細媽買個公仔口罩改裝.

終於聖誕前, 除左昨日頂聖誕帽.

加埋今日呢帽, 短時間在返工午飯時間去齊.

所以, 我覺得開心.


又另一在水中央, 咁淺水 ?

今日, 又早.

繼續到呢個位打咭.


好似話婆婆出來了, 可以去飯堂喇.

我今日都想一早在沙燕橋轉彎, 佢地唔俾我行慣路.
但我仲未認清邊度係新路. 呢度啱嗎?

MVI_2395

似係呀 .
MVI_2396

終於行到呢度, 啱路喇.

今日假期, 少左開工人來食飯.

但其他邨民多, 好彩都有位坐呀.

沒有留言:

張貼留言