2018年12月16日

181216悠閒周日

預報今日暖返少少, 唔駛著衫. 今日晨運完, 要洗白白, 


婆婆, 你又行咁快.

今日遲左少少出門.

遲左班車, 班車又遲左來.

今日遲, 咪唔駛怕到飯堂未到午市.

咁, 行短D, 悠閒D.

石船外, 櫈附近掘爛晒維修, 要改呢度打咭.

點知, 廁所外又係咁, 加上我平時出在城門河的打咭櫈, 有人坐左, 我已經跳上去霸左其中一個位, 晨運客話讓返個位俾我, 大細媽唔好意思, 叫我坐另一張.

我 hea 一陣, 婆婆行左好遠.


今日可唔可以早D轉去飯堂.

當然, 最後佢地堅持.

因為婆婆鍾意去公園個廁所.

所以, 我地都係要等.

一見婆婆, 我立刻快步行, 回頭, 今次知呢度係最近.

咦, 朋友仔, 你依家來, 我走喇.

婆婆在後, 佢識路啦.

細媽, 係咪要抱呀.

今日, 時間唔係遲好多, 現在 11:10, 唔駛等夠鐘.

沒有留言:

張貼留言