2018年12月2日

181202洛家在城河

昨日玩左三個半鐘, 今日懶床, 但天氣咁好, 都要出來行下.


婆婆休息一晚, 又精神奕奕走在前.

我都唔執輸, 都快過佢地三個.


無諗到今日陽光咁燦爛.

照在背, 都幾熱下.

我同婆婆行快D先.

石船水池換左聖誕裝飾, 聖誕花係假的.

等仲係新簇簇, 影下先.

遲D落雨, 就肯定變晒殘樣甩色.



婆婆, 我地少機會去商場同尖東睇燈飾, 依家影啦.

呢度又鋪左新假草披, 當然要影下.

今日陽光好特別, 可能係無雲啦.



轉到城河畔.

陽光充沛, 曬到全身熱.

雖然山竹將好多樹木吹倒, 好彩仍有大廈擋一擋.

今日好多人同狗地行, 原來有個團體幫麥當勞之家籌款.

佢地以為我地都係一份子, 叫我地慢慢行.

唔叫我都係 hea.

慢活.

仲有, 我只唔係沙燕橋轉去飯堂.

亦唔會咁快在另一隧道口轉, 因為婆婆會去廁所, 我一定要來打咭.

夠時間, 我知可以去食飯.


經過一後時間, 我終於知道改左由呢個位去飯堂, 唔駛大細媽提醒.
MVI_2095

到呢度, 要過馬路入村, 我會等大細媽抱. 

每次放假, 最開心就係玩完去食飯, 我快樂狗生就係咁簡單.

沒有留言:

張貼留言