2018年12月15日

181215大潭涼到暖

早幾日凍凍, 今日話會開始回暖, 但今早出來, 仍要著褸擋下風.
一到閘口位, 風又到.


行落少少, 已經唔同晒.

天上仍有厚雲團, 太陽在我地前方, 都被雲擋了.

雖然又係行呢度.

但婆婆肯在凍凍天出來郁動, 無做懶懶豬.

已經好叻叻.

每星期兩日活動日, 就係我地四口組家庭樂.

每次都相同話題, 佢地樂此不疲.

我就唔理佢地, 好好享受下.

今日陽光又走左位, 背晒光.

要係呢度先有陽光睇清楚石橋.

一轉到大霸, 風又來.

好好陽光呀.

所以大荷包蛋都開得燦爛.

花花大到呢.

小休後, 繼續往下行.

山竹後, 都無由身後一段車路行.

陽光越來越充沛.

暫時, 都仲係涼少少啦.

想唔到隔一陣.

熱到呢, 要立即除褸.

每次除褸或衫, 毛毛就打晒結同蛇餅, 每每要用一個鐘以上, 先可以梳順.
媽咪終於諗改為紮好多束辮辮, 除衫後, 效果好好.
用梳把頸後毛毛稍梳下就得.

除辮梳下就得, 現在只係主力梳頸同胸膛及手腳, 又唔駛梳我太耐.

 由涼到現在暖暖.

真係好舒服.

不經不覺, 又到最後一道石橋.

今年又遇到懲教署來跑步訓練, 平時在閘位前的櫈都無晒位, 要改閘前打咭.
婆婆, 爽D手, 我地要趕搭下班車呀.

沒有留言:

張貼留言