2018年12月23日

181223微細雨下的周日

東北季候風南下, 今早起身就開始毛毛雨, 但點都要出來走動下.


婆婆擔遮就可以, 但我就只可著雨衣, 在隧道下.

大細媽堅持每個假日, 都希望婆婆有運動.

唔大雨, 係無問題.



點解又影後.

俾返個前面你影啦.

雨漸大, 但又可以接受, 只係所有櫈都濕晒.

雨大左, 咪上車囉.

細返雨, 又自己行囉.


唔凍, 婆婆願意行就好.

我本來想在舊路就轉去飯堂, 明明我已經過晒隧道, 快上路面, 佢地竟然唔跟我行.
我都聽唔到佢地叫我話係果度轉囉.

第一個隧道唔轉, 我知呢個隧道口實轉.

我知肯定無錯, 唔埋佢地.

嗱, 婆婆都行, 無錯啦.

婆婆急步行前, 我地要追.

原來, 婆婆急去廁所, 怪不啦.

無法啦, 婆婆每朝都食去水丸, 所以, 我地都要就下, 最緊要佢健康.


沒有留言:

張貼留言