2017年6月24日

170624大驟雨前後的大潭行

落左幾日大雨同大驟雨, 媽咪都預今日好大驟雨玩遊戲.
上左車, 已經見港島中部有厚雨雲罩住, 未入紅隧, 已經落起傾盆大雨, 一霎眼, 準備落車, 大驟雨亦停左.


前兩日都酷熱警告, 都係著定 Cooling Coat 保險D.

大驟雨後, 幾好陽光.

濕潤, 長出大菇菇.

你地睇下, 幾大粒, 成支珍寶珠.

有細媽拳頭咁大.

今日多左蝴蝶.




亦多左菇菇, 呢片草地, 又長出菇了.

連日來, 大雨都落在港島區, 水塘終於連成一線.

落來時, 又落左一陣細細驟雨, 下半身行到濕.


既然上水塘滿溢, 另一水霸應該有流水, 好壯觀.

好耐無經呢度, 但想睇水塘滿出來的水流, 專登走來.





影相唔夠, 拍片好D.

MVI_4126



睇完流水霸, 我地又轉返在大霸落.

今日多團團雲.

間中又露出陽光.

因為地面濕, 其實我都行到變濕水洛.

媽咪話反正雲多, 我又濕左下半身, 不如除左 Cooling Coat.

整理梳毛, 都係亂糟糟.

我開心就得啦.

今日好精神, 周圍扎扎跳, 叫極我都唔聽.

因為插足晒電, 今日第一日玩.

毛毛打晒圈, 反正我都唔會再便便, 終於變身.

就係變左泡泡褲.

天似越來越好.

出埋藍天.

我覺得有些熱了.

細媽, 蟲軍來, 快快逃.


當我想入袋時, 剛好行完, 安頓好又回程.
當到銅鑼灣, 又來傾盆大雨, 我已經在袋中變左睡豬仔 Zzzz
落車前, 雨已停.
當我地去菇亭, 搵到有蓋地方坐低食午餐, 又來狂風大驟雨.
當我地食完, 要走時, 雨已細了.
全日都好好彩呀.

沒有留言:

張貼留言