2017年6月18日

170618又同雷雨玩遊戲

一整晚, 無雨聲, 無雷聲, 我只叫左細媽一次起身去尿尿咋.
無雨, 唔可以放棄假日福利, 又來城門河晨運.
無摸黑出動, 來到感覺有些小小雨點, 雷暴警告掛起, 著定雨衣先.


昨午補眠足夠, 今日精神晒.

小雨停了, 到覺得有陽光透出, 熱熱地.

出到河邊, 頭頂厚厚雲.

但無雨, 媽咪怕我著住雨衣好焗, 都係除左先.

一連兩日,我同婆婆都出動, 行多D, 對身體好D.

咦, 我發現樹叢有野喎.......

鬼祟祟, 偷蕃薯......

被發現, 速速逃......
洛洛: 以上全屬媽咪虛構😜

河邊, 見到好多蟹, 蟹奄包滿蟹籽.


行左一個多鐘, 我仲好乾爽靚仔樣.

細媽大叫, 一望, 原來有蜂巢.

每個六角巢中, 都見有一粒蜂卵.

行行下, 開始有雨滴, 快跑到瀝源橋下避雨.

要避幾耐呢 ?

不如著返雨衣先.

時間尚早, 未到午市, 雨細了, 去打咭再回頭.

細媽又大叫有怪獸, 今次係一隻大牛蛙.

雨細左, 但無停囉.

本來乾爽的我.

濕晒身了.

但都可以接受.

反正再大雨, 我都唔會自己行.

嗯, 遠遠黑雲, 雷暴警告, 一推再推, 回頭過左瀝源橋, 雨越來越大.

細媽知我唔鍾意大雨行, 當然抱我啦, 而媽咪又負責攬我個袋袋.

又安全抵達飯堂. 今日, 我自己行左差不多兩個鐘, 夠運動啦.

沒有留言:

張貼留言