2017年6月17日

170617紅黃雨後的早晨

今早凌晨, 天文台已先後於01:50及02:25發出黃色及紅色暴雨警告, 加埋雷暴警告, 上半夜, 我驚到好不安咁, 在床上來回踱步, 細媽知我驚, 用大腿夾住我, 等我有安全感, 到三點左右, 雷聲了少, 我在細媽懷, 在拍拍肚仔中睡了.

清晨, 雨停左, 細媽立刻叫醒我地, 希望爭取去城門河行下.


到埗, 又開始有點雨, 咁我地在隧道行下囉.

細雨了, 我地要快快行出城河畔.

雖然著左雨衣, 但雨衣頂帽太細了.

好彩都唔係大雨, 媽咪話反正都返去要沖肚仔同腳仔.
頭濕了, 沖埋頭髮喎.

今日唔見朋友仔.

晨運客都少.

但雨唔係大, 無損我地一家出動.

休息左咁多日, 外出走走, 對我同婆婆都好呀.

咦, 雨點越來越大, 細媽話都係抱返我為妙.

反正都快好午市時段, 細媽負責抱我, 媽咪負責保護我個私家車, 齊齊去飯堂.

決定英明, 由細媽抱我起, 返到家後, 一路無停雨, 我現在沖好吹乾, 安心由細媽陪瞓了.

沒有留言:

張貼留言