2017年6月11日

170611披星戴月起來晨步

今早, 細媽 5 : 20 叫我地起身, 媽咪出露台, 竟然見到個大月亮.


梳洗完, 立刻拎相機影, 天空已經亮了好多.

又坐頭班車, 到小瀝源, 天亮了, 太陽亦升得高高.

對面起緊新公屋, 已經起得好高, 將太陽剛好擋了.

但陽光仍會在樓與樓, 偷影在路上.

短葉決明 - 灌木_草本 (蘇木科)

因為小瀝源河一段, 都相對較熱, 快快走出城門河畔.

對岸好曬, 我地都係靠大涌路一邊行好.

雖然影相好暗.

但係無直曬住身體呀.

大部份都在樹蔭.

間中曬下, 好燦眼呀.


雞蛋花盛開, 我又做返黃小花.

好快到打咭位.





擺好多 pose.

可能昨日早出, 下午有足夠時間休息, 今日都好足精神.

但係, 現在都成 30 度多.

都夠了, 回程啦, 唔好餓親婆婆.

我都未食夠早餐呀.

媽咪, 唔好影住, 快D叫野食, 再安排我份早餐啦.

沒有留言:

張貼留言