2017年6月4日

170604清晨出動

昨日發出今年首個酷熱警告, 要避免長時間在戶外活動.
所以, 今日起, 我地又開始摸黑起身, 細媽安排好,  5:10am叫我地起床.


搭頭班車入來小瀝源.

近來又到鳳凰木開花.

開心走到城河畔, 但好似怪怪咁.

大細媽話, 今日唔好 hea .


點解呢 ?

雖然早上 7 點多, 已經 30度多, 但有厚雲, 都可以接受.

我又著埋 cooling coat, 又帶左凍袋同風扇仔, 仲咁急 ?

好耐無見的朋友仔.

我地以後早來, 會見返多D.


仲見到得得B.

佢多左個細佬相陪.

打完咭, 要回程.

真係好急喎, 原來話趕不 9 點前食早餐, 等婆婆飽肚食藥.

媽咪, 我份早餐呢😛
吓, 你唔記得帶出來😱
唔怪得啦, 要雞咁腳密密行😭
咁返屋企, 你要補返俾我呀😑

沒有留言:

張貼留言