2016年8月28日

160828紅雨後的清晨

由昨晚十一點多開始落雨, 跟住雷暴警告, 黃雨, 紅雨, 到凌晨四點先除下所有信號, 我同細媽都唔係瞓得好好.


本來以為起身都有雨, 原來停雨, 我地又可以晨運.

又以為颱風獅子山會吹來近香港, 又轉返北上.

咁我扮獅子山啦.


蝸牛出沒.

行左陣, 靈魂回來.

笑返了.







今日竟然未見得得B, 只見小寶, 我地一於打咭再回頭.

回頭, 得B出現, 佢一見我, 即遠遠走來.

佢好煩呀.

MVI_0489


金毛又出現, 我地堆埋一齊玩.



金毛仲一連兩次, 爬上細媽身, 要細媽錫, 開心死細媽.


今日盡興, 要回家, 下星期又玩過.

食早餐時, 可能剛才吠得多, 好口渴, 飲水補返先.

沒有留言:

張貼留言