2016年8月27日

160827紅霞清晨

處暑後, 太陽遲出來, 今早等車, 天色比前兩星期暗藍, 旭日初升, 雲霞係紫紅色, 好靚呀.

今早, 本來想去玩水, 但好似話有局部地區性驟雨, 加上婆婆無跟我地出來晨運, 只得我地三母子來城門河.


雖然踏入秋天, 但昨日有反氣旋, 今日有低壓槽影響, 氣溫接近中午都會高.

降溫戰衣仍要著上.





上星期日, 因雨關係, 見唔到得得B, 今日佢一見我, 即衝來.

我有我吠, 佢有佢傻.

呢個細路都幾煩下.

我地都算漸熟絡.


得得B由一隻爛肉無乜毛的浪B, 變為有媽錫, 有街坊讚的靚細路, 好幸福.


唔傾得耐, 溫度一路一路升, 都係走去打咭要回頭.

仍陽光充沛.

稍後黃昏, 可能又有驟雨.

Hea 夠, 希望聽日起身時, 唔會大雨啦.

食埋早餐, 我地都係回家補眠了.

沒有留言:

張貼留言