2016年8月7日

160807立秋全民運動日

昨日游完水, 都幾攰下, 但今日係全民運動日, 仲要係立秋, 雖然氣溫仍高, 我都唔可以偷懶, 最多咪清早行晨運.


又好似多人喎.

其實都係慣常見的晨運客.

全民郁動.

運動多, 身體好.

我同婆婆身體都唔差, 拜多運動咋.

立秋仲未有秋風, 好似又有酷熱警告.

好彩我齊裝備, 唔怕.



近幾星期, 天氣好, 無過對岸.

咦, 蜥蜴仔, 曬太陽, 入返樹林或上樹頂, 會安全D呀.

呢幾星期, 都遇到得得B同小寶, 我地玩左一輪先來打咭.

所以回程遲左.

起步到飯堂, 前後約 3 個鐘, 對我都好夠運動量, 又響應晒運動日.
但無秋風, 現在成 30度, 唔似立秋喎, 天公伯伯, 諗下計啦.

沒有留言:

張貼留言