2016年8月13日

160813雷雨變晴天

本來星期六, 一定安排去赤徑游水水, 但天文台預告有雷雨, 大細媽驚打中在我地頭頂, 唔敢搏.

起身無落雨, 唔可以唔出街.

行下晨運都好吖.

其實天上雲都厚.

會唔會行行下又落大雨.

唔埋得太多, 及時行樂先.

遠遠見班朋友仔.


我地個個星期見, 但我次次都吠爆, 因為呢位得得B(唐狗仔), 成日用手拍我, 激死我.

點解咁好天, 呢個時間, 我已經玩完水, 沖緊身喇.

算啦, 上年在大嶼山, 我地行緊山時, 遇雷暴加黃雨, 當時幾驚.

有婆婆, 唔會搏.

Hea下都幾好.

可以快快行完.

快快跑去飯堂.

食埋美味早餐, 早早回家, 下午又去搵周公傾歇.

沒有留言:

張貼留言