2016年8月14日

160814開心Morning Gathering

半夜雷暴警告無影響我地, 只係閙鐘響, 我同細媽跳起床.



今日 5 點幾時, 都係攝氏 26度左右, 幾舒服.

附近有個低壓區影響, 不停有厚雲及雨雲飄至.

有點清風, 開始覺秋來了.

多雲擋晒陽光, 今日轉來划艇會.

太好陽光, 唔可以來, 有 Cooling Coat都會曬死我.

突然, 雲薄左, 陽光照射大地, 都係轉返涌路呢邊好.


我好婆婆都好努力行, 做運動呀.

到近期聚會老地方, 得得B走來.

嘩, 佢會出手拍我, 走人.


小寶, 我地又見喇.

得得B大得真快, 初初見佢時, 大身我唔係好多, 現在越來越靚仔, 但仍舊豆豉眼.

一齊玩都幾開心o架.

我都唔輸蝕.

唔會俾佢拍扁.

每星期無約定聚埋玩都唔錯.

雲越來越厚, 細媽怕大雨來, 話早些食埋早餐返歸.

唔知今日坐邊個位呢 ?

今日在飯堂, 我地又識左新朋友仔, 其實呢兩星期都見過, 只係大家坐得相距遠, 佢係快 9 歲的約瑟仔, 佢媽咪話下星期日, 大家再在飯堂碰頭.

我好似真係變左沙田街坊友呀 XDXD

沒有留言:

張貼留言