2016年8月20日

160820處暑前的涼泳

上星期以為會大雨, 唔敢來玩水, 雖然昨晚都有雨, 但赤徑呢度唔多雨, 點都要來.


地面有濕, 天無厚雲雨, 慢慢落赤徑都可以.

嘩, 開心屎, 有陽光呀.

又可以玩水.

今日游幾多轉好呢 ?

山上源源不絕流山水下來, 水好清.

今日舊曆 18 日, 呢個時間水位漲.

平時沙地, 又變返沼澤.


行極都未夠水位游.

轉左一輪.


都係游返上淺水區.

婆婆都無行出來.

大細媽不停叫我出來.


佢地叫我游多D

可以做運動減肥腩.

游到甩帽.


剛來時, 有陽光.

現在天暗晒.

好凍呀.

上返岸, 我打晒震, 唔游喇.

下周二就處暑, 諺言 : 處暑寒來, 怪不得今早游水咁凍, 如果中午先游水, 會唔會咁凍.

上次來, 黐左隻大牛蜱, 暫時都唔覺有事. 但今日就黐左成身蟲.

望真, 好彩係植物來, 但都要大細媽幫手清理.


今日見到好多蟹抱蟹.

以為打交.

諗下, 可能在繁殖下一代.


細媽又長氣叫我小心行路.

剛才游水無太陽, 依家先藍天.

仲熱喎.

玩我咩.



又見蟹抱抱.


今日遲出門, 遲左到來, 但又玩少左水, 時間剛好又夾返.

我到碼頭, 已經好心急, 聽到船聲又緊張, 企開D, 安全D, 咦, 轉左另一艘船.

今日呢艘船, 船艙有冷氣.

唔係太涼, 都幾舒服, 收費一樣.

今日凍, 無乜笑, 俾返個賣萌樣俾媽咪先.

婆婆 : 我又賣萌, 一陣食飯, 係咪可以豐富D, 又漁鮮餐呀 :P

沒有留言:

張貼留言